Det jobbigaste jag vet är när man får sin vecka från ingenstans liksom, för tidigt och där står man och bara blöder liksom. Förlåt om jag är nasty.
Jag har ätit så mycket choklad idag vilket chockar mig för att det var länge sen jag åt godis och sötsaker. Men jag tänkte börja träna faktiskt bara för att må bra själv liksom, bli piggare och orka mer. 
Puls och träning tänkte jag börja på faktiskt för att vi har en typ 2 min hemifrån vilket är perfekt. Då finns det inga ursäkter. 

Jag tycker att tjejer borde träna för sig själva, inte för att impa på killar eller för att killar gillar bröst eller tuttar. Tjejer som tränar för att göra andra nöjda är dumma i huvudet. Man ska göra det för en själv! 
Och tjejer som tar bilder på gymmet och postar det på FB eller Instagram är patetiska. Typ "hej här är jag och tar bilder i hopp om att folk ska tro att jag verkligen tränar". Man ba käften och träna istället för att ta bilder pajas! 

Kommentera

Publiceras ej